Фирма Телекомс ООД е един от основните Интернет доставчици за град Варна и региона от 1998г.
Характерното е, че Телекомс ООД за сега е единственният за гр. Варна директен доставчик на Интернет трафик |
1. Телекомс ООД притежава три собствени и независими високоскоростни международни линии до опорната Интернет мрежа и три вискокоскоростни линии до националната Интернет мрежа. |
2. Основният възел за достъп до Интернет с всички международни линии на Телекомс ООД се намира в град Варна. |
3. Телекомс ООД участва в системата от напречни връзки между доставчиците на Интернет услуги както в национален мащаб, така и в регионален мащаб. Телекомс ООД е един от основателите на напречните връзки между големите варненски Интернет доставчици. |
4. Телекомс ООД поддържа протокол за динамична маршрутизация (BGP4) на трафика както с основните си доставчици, така и по напречните връзки на територията на България. |
5. Капацитетът, който предлагаме е гарантиран и не е препродаден. |
6. Фирма Телекомс ООД разполага със собствени сървъри, предназначени за предоставяне на услугата Virtual Web Hosting. |
7. Поддържаме високопроизводителни Proxy сървъри с голям обем върху SCSI дискове с цел цялостно ускоряване на Интернет връзките на нашите клиенти, достъпни за използване при желание от тяхна страна. |
8. Телекомс ООД поддържа мощни Games сървъри под ОС Linux за хитовите компютърни игри. |
9. За нашите клиенти предлагаме следните типове връзки: |
· Сателитен достъп до Интернет през carrier на Телекомс ООД |
· Безжичен достъп до Интернет |
· модемна връзка по наета линия |
· ISDN връзка по наета линия |
· Кабелен достъп до Интернет |
· Dial-up достъп - ISDN, V.90, V.34 и други |
10. От 2000г. Телекомс ООД е регистриран от RIPE като Local Internet Registry (LIR) и притежава собствена Автономна Система : AS 16154 , IP блок: 217.79.64.0 / 19 (общо 8192 IP адреса) |
11. Фирма Телекомс ООД оперира с оборудване на утвърдили се в бранша фирми, наложили своите марки с безкомпромисното им качество. |
12. Телекомс ООД разполага с висококвалифициран персонал, който оказва непрекъсната поддръжка на услугата, при възникване на проблеми е на разположение на клиента 24 часа в денонощието. |